Mødevært/receptionist
Brænder du for at yde den bedste service til gæster og kollegaer, og har du lyst til at arbejde i et moderne mødecenter med en af Københavns bedste udsigter? Så er det måske dig, vi søger til vores serviceteam.
Du bliver en del af et dynamisk og engageret team
Hos os bliver du en del af et team på ni dedikerede kolleger, der samarbejder om at sikre, at både gæster og medarbejdere får en professionel og imødekommende oplevelse. Vi lægger stor vægt på samarbejde, ansvar og godt arbejdsmiljø, og vi har mange møder i huset dagligt, hvor høj service og smilende imødekommenhed er i fokus.
Som mødevært og receptionist er du med til at skabe den gode oplevelse fra første øjeblik. Du indgår i et serviceteam, der hver dag understøtter hele huset og samarbejder tæt med jurister og øvrige medarbejdere.
Dine opgaver hos os inkluderer bl.a.:
- Modtagelse af gæster
- Behandling af forespørgsler fra ansatte
- Mødebooking (koordinering af arrangementer og møder)
- Klargøring af mødepakker og let mødeforplejning til møder
- Opdækning og afrydning i mødelokaler
- Servere frokost i mødelokaler sammen med mødetjener
- Bestilling af blomster, vin etc.
Vi søger dig, der er:
- Erfaren og servicemindet – gerne med baggrund fra konferencecenter, reception eller lignende
- Smilende, imødekommende og trives i et travlt og dynamisk miljø
- Ansvarsbevidst, fleksibel og god til at samarbejde
- Struktureret og god til at bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
- Fortrolig med IT og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
- Flere af opgaverne kræver selvstændig tilrettelæggelse, mens andre løses i tæt samarbejde med kolleger. Vi lægger vægt på, at du er detaljeorienteret og sætter en ære i at levere høj kvalitet – hver gang.
Vi tilbyder
Vi tilbyder en fast stilling på en spændende arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens. Vi har travlt, men vi har det også sjovt sammen. Stemningen er uformel og dynamisk og arbejdsmiljøet venligt og respektfuldt. Du bliver en del af et team, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Vi tilbyder en lønpakke efter kompetencer inkl. pension og sundhedsforsikring.
Stillingen er 37 timer/uge ekskl. pauser Din arbejdstid ligger i tidsrummet kl. 7.30 – 19.00 i rullende vagtplan med aftenvagter hver femte uge. Overarbejde med kort varsel kan forekomme. Der skiftes løbende mellem vagter i receptionen, på mødegangen og i backoffice.
Vil du vide mere?
Vi er en professionel arbejdsplads med en uformel omgangstone og høje ambitioner. Ordentlighed er en af vores grundværdier, og det er vigtigt for os at have fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Vi tilbyder en fast løn, aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder. Der er rig mulighed for at lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer.
Vi sidder i et nyt og moderne kontormiljø på Kalvebod Brygge 32 med udsigt over Københavns Havn.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Henriette M. Frederiksen på e-mail hefr@poulschmith.dk.
Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload dit cv og ansøgning snarest muligt og senest den 15. juni 2025. Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt og vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.
Vi glæder os til at høre fra dig.