Mødevært/receptionist

Brænder du for at yde den bedste service til gæster og kollegaer, og har du lyst til at arbejde i et moderne mødecenter med en af Københavns bedste udsigter? Så er det måske dig, vi søger til vores serviceteam.

Du bliver en del af et dynamisk og engageret team
Hos os bliver du en del af et team på ni dedikerede kolleger, der samarbejder om at sikre, at både gæster og medarbejdere får en professionel og imødekommende oplevelse. Vi lægger stor vægt på samarbejde, ansvar og godt arbejdsmiljø, og vi har mange møder i huset dagligt, hvor høj service og smilende imødekommenhed er i fokus.

Som mødevært og receptionist er du med til at skabe den gode oplevelse fra første øjeblik. Du indgår i et serviceteam, der hver dag understøtter hele huset og samarbejder tæt med jurister og øvrige medarbejdere.

Dine opgaver hos os inkluderer bl.a.:

  • Modtagelse af gæster
  • Behandling af forespørgsler fra ansatte
  • Mødebooking (koordinering af arrangementer og møder)
  • Klargøring af mødepakker og let mødeforplejning til møder
  • Opdækning og afrydning i mødelokaler
  • Servere frokost i mødelokaler sammen med mødetjener
  • Bestilling af blomster, vin etc. 

Vi søger dig, der er:

  • Erfaren og servicemindet – gerne med baggrund fra konferencecenter, reception eller lignende
  • Smilende, imødekommende og trives i et travlt og dynamisk miljø
  • Ansvarsbevidst, fleksibel og god til at samarbejde
  • Struktureret og god til at bevare overblikket i en omskiftelig hverdag
  • Fortrolig med IT og hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
  • Flere af opgaverne kræver selvstændig tilrettelæggelse, mens andre løses i tæt samarbejde med kolleger. Vi lægger vægt på, at du er detaljeorienteret og sætter en ære i at levere høj kvalitet – hver gang.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en fast stilling på en spændende arbejdsplads, hvor ikke to dage er ens. Vi har travlt, men vi har det også sjovt sammen. Stemningen er uformel og dynamisk og arbejdsmiljøet venligt og respektfuldt. Du bliver en del af et team, hvor vi hjælper hinanden og løfter i flok. Vi tilbyder en lønpakke efter kompetencer inkl. pension og sundhedsforsikring.

Stillingen er 37 timer/uge ekskl. pauser Din arbejdstid ligger i tidsrummet kl. 7.30 – 19.00 i rullende vagtplan med aftenvagter hver femte uge. Overarbejde med kort varsel kan forekomme. Der skiftes løbende mellem vagter i receptionen, på mødegangen og i backoffice.

Vil du vide mere?
Vi er en professionel arbejdsplads med en uformel omgangstone og høje ambitioner. Ordentlighed er en af vores grundværdier, og det er vigtigt for os at have fokus på medarbejdernes trivsel og udvikling. Vi tilbyder en fast løn, aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder. Der er rig mulighed for at lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer.

Vi sidder i et nyt og moderne kontormiljø på Kalvebod Brygge 32 med udsigt over Københavns Havn.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Henriette M. Frederiksen på e-mail hefr@poulschmith.dk.
 

Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload dit cv og ansøgning snarest muligt og senest den 15. juni 2025. Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt og vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

VI ARBEJDER FOR ET ERHVERVSLIV I UDVIKLING OG ET SAMFUND I BALANCE

Som et full-service advokatkontor, tilbyder vi dybt specialiseret juridisk rådgivning på alle områder af relevans for vores kunder. Vores firmas historie går langt tilbage, men vores medarbejdere er orienteret mod fremtidens behov og løsninger. Vi ønsker at levere branchens bedste kundeoplevelse og arbejder bl.a. med digitalisering af arbejdsprocesser i hverdagen, ligesom vi løbende udvikler nye digitale værktøjer, så vores kunder kan komme hurtigere, billigere og nemmere i mål med deres juridiske udfordringer og behov.

 

Vi vil være det firma, der tilbyder vores medarbejdere de bedste rammer for at udleve deres fulde potentiale. Det gør vi med udgangspunkt i vores kompetenceudviklingsprogram GROW, der giver mulighed for fleksibilitet, og tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker og ambitioner.

 

Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi har travlt, men vi har det også sjovt sammen. I vores forretningsstrategi har vi bl.a. også fokus på bæredygtighed – både når det gælder grøn bæredygtighed, og når det gælder det menneskelige aspekt af bæredygtighed, hvor vi har fokus på ansvarlig og moderne ledelse, sundhed, ligestilling og diversitet.

 

Vi tilbyder konkurrencedygtige vilkår, en attraktiv bonusordning samt gode pensions- og forsikringsordninger, inkl. sundhedsforsikring. Vi har både frokost- og aftensmadsordninger, fysioterapeut og aktive idræts- og kunstforeninger. Der er rig mulighed for, at du kan lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer, f.eks. fuldmægtigforeningens arrangementer, de to store årlige firmafester eller ved arrangementerne i de medarbejderdrevne foreninger.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Jobområde: Service
Lokation: KBH / Kalvebod Brygge 32, 1560, København V, Danmark
Stillingstype: Fuldtid
Kontaktperson:
Henriette M. Frederiksen Teamleder, Service - Mødecenter og Receptioner
Poul Schmith/Kammeradvokaten
Kalvebod Brygge 32, 1560 København V
Europaplads 8, 8000 Aarhus C
+45 33 15 20 10
CVR 64952811
mail@poulschmith.dk