Vil du være med til at forme og udvikle it-arkitekturen i et af Danmarks største advokatfirmaer? Hos Poul Schmith søger vi en systemadministrator med bred teknisk erfaring og lyst til at tage ansvar for arkitektur, integration og teknisk kvalitet – i et miljø, hvor en stor del af driften er outsourcet.
En hybrid rolle med arkitektur, rådgivning og teknisk koordinering
I rollen som systemadministrator vil du indgå i Drifts- og Applikationsteamet og fungere som teknisk sparringspartner på tværs af systemer, platforme og samarbejdspartnere. Du bliver en central person i forhold til at:
- sikre et velfungerende samspil mellem vores løsninger og den overordnede it-arkitektur,
- understøtte udviklingen af vores cloud- og onprem-løsninger,
- være bindeled mellem interne kolleger, eksterne udviklingspartnere og vores driftsleverandør.
- Du kommer til at arbejde tæt med både IT Service Desk, vores udviklingsteam og leverandører, hvor du får stor indflydelse på tekniske beslutninger, dokumentation og governance.
Dine kerneopgaver
- Design og vedligeholdelse af it-arkitektur
- Automatisering af opgaver inden for drift og deployment med PowerShell og Azure DevOps
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af arkitekturbeskrivelser
- Løbende rådgivning om løsningsdesign og teknologivalg
- Kvalitetssikring af integrationer, datastrømme og API-løsninger
- Koordination med driftsleverandør og øvrige samarbejdspartnere
Din profil
Du er en erfaren systemadministrator eller teknisk arkitekt med lyst til at spille en bred rolle – og motiveres af at sikre teknisk kvalitet, rådgive om løsninger og samarbejde på tværs af fagligheder.
Vi forestiller os, at du:
- Har solid erfaring med Microsoft 365, Azure AD, SaaS-platforme og API'er
- Har arbejdet med automatisering og scripting, gerne i PowerShell og Azure DevOps
- Har forståelse for it-sikkerhed, governance og compliance, herunder GDPR
- Har erfaring med hybride it-miljøer og samarbejde med outsourcingpartnere
- Trives med at dokumentere og formidle teknisk viden – både skriftligt og mundtligt
- Har en struktureret og analytisk tilgang, og kan balancere detaljer med det store billede
Vil du vide mere?
Stillingen er 37 timer om ugen, ekskl. frokost. Dog skal der tages forbehold for, at vi til tider skal gøre lidt ekstra for at nå vores fælles mål. Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. I en travl hverdag har vi fokus på de gode løsninger og har et stort fokus på medarbejdertrivsel og -udvikling.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god pensions- og sundhedsordning samt lækker frokostbuffet. Der er rig mulighed for, at du kan lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer, f.eks. ved de to store årlige firmafester eller ved arrangementerne i de medarbejderdrevne foreninger. Vi sidder i semiåbne, lyse og moderne kontorer på Kalvebod Brygge.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Mikkel Dahlby Christensen på mdj@poulschmith.dk eller Senior HR Business Partner Louise Clarke på locl@poulschmith.dk
Send din ansøgning allerede i dag
Er stillingen noget for dig, så upload din ansøgning, cv og referencer snarest muligt og senest den 25. august 2025. Vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.
Vi glæder os til at høre fra dig.
VI ARBEJDER FOR ET ERHVERVSLIV I UDVIKLING OG ET SAMFUND I BALANCE
Som et full-service advokatkontor, tilbyder vi dybt specialiseret juridisk rådgivning på alle områder af relevans for vores kunder. Vores firmas historie går langt tilbage, men vores medarbejdere er orienteret mod fremtidens behov og løsninger. Vi ønsker at levere branchens bedste kundeoplevelse og arbejder bl.a. med digitalisering af arbejdsprocesser i hverdagen, ligesom vi løbende udvikler nye digitale værktøjer, så vores kunder kan komme hurtigere, billigere og nemmere i mål med deres juridiske udfordringer og behov.
Vi vil være det firma, der tilbyder vores medarbejdere de bedste rammer for at udleve deres fulde potentiale. Det gør vi med udgangspunkt i vores kompetenceudviklingsprogram GROW, der giver mulighed for fleksibilitet, og tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker og ambitioner.
Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi har travlt, men vi har det også sjovt sammen. I vores forretningsstrategi har vi bl.a. også fokus på bæredygtighed – både når det gælder grøn bæredygtighed, og når det gælder det menneskelige aspekt af bæredygtighed, hvor vi har fokus på ansvarlig og moderne ledelse, sundhed, ligestilling og diversitet.
Vi tilbyder konkurrencedygtige vilkår, en attraktiv bonusordning samt gode pensions- og forsikringsordninger, inkl. sundhedsforsikring. Vi har både frokost- og aftensmadsordninger, fysioterapeut og aktive idræts- og kunstforeninger. Der er rig mulighed for, at du kan lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer, f.eks. fuldmægtigforeningens arrangementer, de to store årlige firmafester eller ved arrangementerne i de medarbejderdrevne foreninger.