Er du en erfaren økonomimedarbejder, der trives med at løse komplekse regnskabsmæssige problemstillinger selvstændigt? Er du vant til at tage ansvar for både små og store opgaver og går du op i at levere høj kvalitet? Så er det måske dig, vi søger til vores team.
Bliv en del af et stærkt team
Som økonomimedarbejder hos Poul Schmith / Kammeradvokaten bliver du en del af vores økonomiafdeling, hvor dine primære opgaver vil være håndtering af klienttilsvar og opgaver omkring afstemning af klientbankkonti og hele processen heromkring samt løbende økonomiske opfølgninger. Du vil også være med til at optimere arbejdsgange og bidrage til diverse projekter og udviklingsopgaver. Det er vigtigt for os, at vi har det godt samarbejde på tværs og kan få et break med et godt grin i en ellers travl hverdag.
Du vil referere til økonomichefen og arbejde tæt sammen med hele økonomifunktionen, som omfatter regnskab, fakturacenter og controlling.
Dine arbejdsopgaver
I samarbejde med øvrige teams i Økonomi vil dine arbejdsopgaver fokusere på følgende områder:
Vi har fokus på at hjælpe hinanden og have backup på arbejdsopgaverne, derfor vil du komme rundt om de forskellige arbejdsopgaver i bogholderiet.
Hvem er du?
Du har en relevant uddannelse indenfor regnskab og økonomi, og har mindst 5-10 års erfaring som regnskabs- eller økonomimedarbejder. Du har muligvis erfaring fra et advokatkontor eller som revisor, men det er ikke et krav.
For at passe ind hos os, forventer vi, at du:
Som person trives du i en videnstung organisation, hvor du konstant udfordres fagligt og personligt af kompetente og nysgerrige kolleger. Du er tillidsvækkende, har gode samarbejdsevner, og du er indstillet på at tage ansvar der, hvor det er nødvendigt. Du er god til at prioritere og tilrettelægge arbejdet og har en skarp sans for detaljerne, når det er nødvendigt.
Vil du vide mere?
Hos Poul Schmith / Kammeradvokaten er vi en arbejdsplads i konstant udvikling, præget af en professionel tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi lægger stor vægt på medarbejdertrivsel og -udvikling, og vi stræber efter at skabe løsninger af høj kvalitet i en travl hverdag.
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god pensions- og sundhedsordning samt en lækker frokostbuffet. Du får også rig mulighed for at lære dine kolleger at kende på tværs af virksomheden gennem sociale arrangementer, f.eks. årlige firmafester eller via de medarbejderdrevne foreninger. Vi har lyse, moderne kontorer beliggende på Kalvebod Brygge i København.
Har du spørgsmål til stillingen eller os som firma er du velkommen til at ringe til, økonomichef Susanne Anker-Møller på telefon 25 10 05 07.
Er stillingen noget for dig…
… så upload din ansøgning og CV snarest muligt – og senest den 17. august 2025. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at lukke opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi glæder os til at høre fra dig!