Teknisk servicemedarbejder

Er du servicemindet og har en løsningsorienteret tilgang til dine opgaver? Har du erfaring med vicevært- og håndværksmæssige opgaver og trives i et travlt miljø? Så er det måske dig, vi mangler.

 

Om teamet
Til vores Drift og Vedligeholdelsesteam søger vi en kompetent og ansvarsbevidst medarbejder, som vil være med til at sørge for, at firmaets faciliteter og lokaler fungerer optimalt. Sammen med dine kolleger i Servicecenteret bliver du en vigtig spiller med ansvar for løbende drift og vedligeholdelse af lokaler og driftsfaciliteter på virksomhedens lokation i København.

Teamet har tre medarbejdere (en teamleder og to tekniske servicemedarbejdere), som dagligt understøtter driften af firmaets bygninger. Hver dag hjælper teamet med at løse en lang række praktiske og tekniske opgaver, der er nødvendige, for at vi kan yde vores kunder og medarbejdere service af højeste kvalitet.

Opgaver
I hverdagen forventes du at:

  • løse opgaver relateret til viceværtfunktionen
  • udføre forskellige reparationsopgaver
  • klargøre arbejdspladser til nye medarbejdere
  • klargøre mødelokaler forud for mødeafvikling
  • deltage i gennemførelsen af interne flytninger
  • løse løbende ad hoc-opgaver


Din arbejdstid vil som udgangspunkt være i tidsrummet kl. 08.00-17.00 i skiftende vagter, og der må herudover lejlighedsvis påregnes et merarbejde, hvis omfang vil være afhængig af kontorets øjeblikkelige arbejdsbelastning.

Om dig 
Du er praktisk anlagt og har måske en baggrund som håndværker – eller også har du bare hænderne skruet rigtigt på.         
Det er vigtigt, at du af natur er meget service- og detaljeorienteret og formår at færdes i et travlt miljø, hvor et højt serviceniveau er en selvfølge, både i forhold til kolleger og kunder. Du har som udgangspunkt godt humør, ligesom du har gode samarbejdsevner.
 

Vil du vide mere om os og stillingen?
Vi tilbyder en fuldtidsstilling på 37 timer om ugen ekskl. frokost. Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. Du bliver en del af et team, hvor vi altid hjælper hinanden, men også samtidig skal kunne arbejde selvstændigt med udvalgte opgaver. Trivsel vægtes højt og der er der altid plads til sjov og latter mens vi løser opgaverne.

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt. Vi tilbyder løn efter kvalifikationer, en god pensionsordning, helbredsikring, aktive personaleforeninger og attraktive personalegoder. Det er vigtigt for os, at du føler dig godt klædt på til opgaverne og vi tilbyder derfor en effektiv oplæring og løbende sparring med vidensdeling samt support fra erfarne kollegaer på tværs af firmaet. Der er rig mulighed for, at du kan lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer, f.eks. ved de to store årlige firmafester eller ved arrangementerne i de medarbejderdrevne foreninger. Vi sidder i semiåbne, lyse og moderne kontorer på Kalvebod Brygge.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder i Service – Drift og vedligeholdelse, Patrick Goldbæk på pago@poulschmith.dk.

Vi vil gerne høre fra dig
Er stillingen noget for dig, så upload din ansøgning og cv snarest muligt og senest den 8. juni 2025. Vi gør opmærksom på, at vi kun modtager ansøgninger elektronisk. Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os ret til at tage opslaget ned, når vi har fundet den rette kandidat, så send gerne din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

VI ARBEJDER FOR ET ERHVERVSLIV I UDVIKLING OG ET SAMFUND I BALANCE

Som et full-service advokatkontor, tilbyder vi dybt specialiseret juridisk rådgivning på alle områder af relevans for vores kunder. Vores firmas historie går langt tilbage, men vores medarbejdere er orienteret mod fremtidens behov og løsninger. Vi ønsker at levere branchens bedste kundeoplevelse og arbejder bl.a. med digitalisering af arbejdsprocesser i hverdagen, ligesom vi løbende udvikler nye digitale værktøjer, så vores kunder kan komme hurtigere, billigere og nemmere i mål med deres juridiske udfordringer og behov.

 

Vi vil være det firma, der tilbyder vores medarbejdere de bedste rammer for at udleve deres fulde potentiale. Det gør vi med udgangspunkt i vores kompetenceudviklingsprogram GROW, der giver mulighed for fleksibilitet, og tager udgangspunkt i den enkelte medarbejders ønsker og ambitioner.

 

Du bliver en del af en arbejdsplads, der altid er i udvikling, og som er præget af en professionel og ordentlig tilgang til opgaver, kollegaer og samarbejdspartnere. Vi har travlt, men vi har det også sjovt sammen. I vores forretningsstrategi har vi bl.a. også fokus på bæredygtighed – både når det gælder grøn bæredygtighed, og når det gælder det menneskelige aspekt af bæredygtighed, hvor vi har fokus på ansvarlig og moderne ledelse, sundhed, ligestilling og diversitet.

 

Vi tilbyder konkurrencedygtige vilkår, en attraktiv bonusordning samt gode pensions- og forsikringsordninger, inkl. sundhedsforsikring. Vi har både frokost- og aftensmadsordninger, fysioterapeut og aktive idræts- og kunstforeninger. Der er rig mulighed for, at du kan lære dine kolleger at kende på tværs af hele firmaet ved de mange sociale arrangementer, f.eks. fuldmægtigforeningens arrangementer, de to store årlige firmafester eller ved arrangementerne i de medarbejderdrevne foreninger.

Ansøg
Del i dit netværk Del på Facebook Del på X Del på LinkedIn Udskriv Tip en ven
Frist:
Jobområde: Service
Lokation: KBH / Kalvebod Brygge 32, 1560, København V, Danmark
Stillingstype: Fuldtid
Kontaktperson:
Patrick Goldbæk Teamleder, Service – Drift og vedligeholdelse
Poul Schmith/Kammeradvokaten
Kalvebod Brygge 32, 1560 København V
Europaplads 8, 8000 Aarhus C
+45 33 15 20 10
CVR 64952811
mail@poulschmith.dk